ВМІЛОСТІ

Умови та способи їх здобування

Скаутські вмілості можуть здобувати лише скаути Організації, які склали Скаутську Присягу і являються дійсними членами Організації Українських Скаутів.

У випадку досягнення 14 річного віку скаут має право здобувати всі скаутські вмілості відповідно до вимог, перебуваючи при цьому як Асистент Дружинового, впорядник або належачи до Загону Організаційного Відділу Скаутів-Кадетів.

Вимоги до скаутських вмілостей

 

 

 

 

 

ВМІЛОСТІ ПРАКТИЧНОГО СКАУТСТВА

Куховар.

1. Змогти блискавично розпалити вогнище в будь- яких погодних умовах.

2. Обрати вид вогнища чи жаровища в залежності від умов (терен, природній час), а також цілей осягнення (велика температура ітд…)

3. Змогти уберегти воду в свіжості і прохолоді.

4. Покерувати майструванням таборової кухні.

5. Знати види вогнищ та паленищ.

6. Знати рецепти не менш як 15 страв, яких можна приготувати на польовій кухні.

Піонер.

1. Знати десять вузлів.

2. Змогти навчити вузлів інших скаутів.

3. Змогти зшити двохосібний намет.

4. Змогти зробити декілька таборових споруджень.

5. Навчити скаутів свого патруля спорудженню декількох таборових конструкцій.

6. Змогти зробити казанок.

Розвідувач

1. Знати правила поводження розвідувачів, види розвідок

2. Обов”язки в групі- знати.

3. Рух по маркеру, описанню- вміти.

.4. 5 отруйних і 5 їстівних рослин твоєї місцевості: Знати, навчити інших.

6. Вміти розрізнити сліди тварин, птахів, людей та машин.

7. Скрите пересування днем і вночі: Знати і вміти.

8. Прийоми орієнтування в різний час доби, в різну погоду: Знати і вміти. Вміти складати карт- схем, плани.

9. Висліджування, переповзання, скрите спостереження: Вміти.

– Вміти заховати сліди перебування.

– Йти по слідам групи не менше 3 кілометри.

10. Провести 5 розвідувальних ігор.

11. Спорудити замаскований спостережний пункт.

12. Провести для скаутів заняття по маскуванню, підкраданню.

13. Пройти командиром розвідувальної групи не менше 6-ти годин.

14. Вміти провести екскурсію.

Сигналіст.

1. За допомогою прапорців надати і відібрати відомість семафором в темпі 20 літер на хвилину.

2. Знати і користатися з сигналів допоміжних.

3. Взяти участь в приготуванню, в дружині штахети статичної.

4. Взяти відповідальність за зорганізування в патрулі функції сигналісти патруля, посідає торбу сигналісти і знайти правильно базу “надавання” і базу “відбор”.

5. Мати в своєму зошиті багато ігр що розвивають здібність спостерігання, концентрації і послуговуватися ними в житті патруля.

Табірник.

1. Вміти поставити намет

2. Навчити інших поставити 4-х місний намет.

3. Вміти правильно спакувати наплечник протягом 3-х хвилин.

4. Допомогти у виборі місця під місячний табір.

6. Зорганізувати бівак свого патруля:

– Приготувати і запакувати спорядження.

– Визначити місце під бівак.

7. Покерувати однією із таборових конструкцій.

8. Під час тривання табору бути прикладом самозарадності, ощадливості, ввічливості та гігієни.

6. Одне Перо.

1. Пояснити правила побуту серед природи.

2. Пояснити, як слід поводитися у випадку загублення серед природи, та продемонструвати як:

– розпізнати сторони світу при допомозі сонця і зір,

– спілкуватися з можливими шукачами,

– вибирати дорогу, якщо треба перейти на інше місце.

3. Пояснити, як розпізнавати й охоронятися від отруйливих рослин, гадюк та небезпечних звірів.

4. Пояснити, чому вода потрібна людському організмові, та як:

– розпізнати та охоронятися від гіпертонії та соняшного удару;

– знаходити воду серед природи, очищувати воду для пиття.

5. Розпалити вогонь тертям сухих патиків, сонячним промінням при допомозі скла або з іншим примітивним способом. Ні в якому разі не вільно вживати сірників, запальнички або інших модерних засобів добування вогню.

Два пера

1. Здобути вмілість Одне Перо

2. Збудувати шалаш протягом 2-3-х днів не більше і заночувати у ньому одну ніч.

Три пера

1. Здобути вмілість “Два пера“

2. Збудувати в лісі шалаш протягом одного дня і перебувати у ньому дві доби маючи з собою пів пляшки води, 3 сірники, сокира, ніж, пів буханки хліба, 5 картоплин.

Медик

1. Вміти скласти й мати індивідуальну аптечку.

2. Вміти викликати лікаря, швидку допомогу, в доступній формі розповісти причину виклику, стан потерпілого.

3. Вміти надати першу медичну допомогу в таких випадках:

– перелом (відкритий, закритий);

– травматичний, психологічний шок;

-опіки 1, 2, 3-го ступеня;

– потоплення;

– ураження током;

– поріз, ушиб, заноза;

– скалка в оці;

– мозолі на руках;

– покушення комах, кліщів;

– сонячний і тепловий удар;

– головна біль, підвищення температури;

– кровотеча з носа;

– обмороження 1, 2, 3, 4 ступеня, замерзання;

– кровотеча;

– покушення отруйних змій;

– струс мозгу, черепно- мозкова травма;

– складні переломи;

– покушення бджоли за язик, горло;

– закрита травма грудної клітки;

– гостра сердечна недостатність;

– отруєння зіпсутими продуктами, грибами;

– вогепальні поранення

– запалення легенів;

4. Зібрати патрульну аптечку.

5. Знати методи припинення простудних захворювань.Вміти відрізнити інфекційні захворювання.

6. Мати основні знання по анатомії та фізіології людини.

7. Знати основні види кровотеч, види поранень.

8. Провести для скаутів теоретичне і практичне заняття по медичній допомозі.

Мандрівник

1. Орієнтуватися блискавично в терені, на морі за допомогою годинника, карти або вказівника вітру. Безпомилково вказати полярну зірку.

2. Попровадити патруль йдучи по азимуту на відстань 3 км. по урізноманітненому терені вдень і в ночі.

3. Знати різні кути маршу /азимут, намір/, міри кутів ітд …

4. Окреслити на карті місце, в якому терені знаходиться, подаючи головні елементи крайобразу згідно карти. /з базового пункту/.

5. Спорядити панорамічний шкіц, опис траси маршу з ужиттям азимутів.

6. Мати спорядження мандрівника: наплечник, карти, сокирку, аптечку, 10 метрів линви, кілька аркушів алюмінієвої фольги, сірники, зошит, олівець. Вбранням мандрівка завжди скаутський однострій.

7. Перейти маршируючи на азимут просто перед собою дві третини дня і одну третину ночі/ близько 15 км./ траса обирається інструкторами стосовно до можливості застосування на ній різноманітних технік теренознавчих, відваги і рішучості. Приготувати страви польової кухні. Збудувати шалаш і відбути в ньому ніч.

Топограф

1. Знати що таке карта, глобус, різновиди карт. Їх основні характеристики;

2. Знати позначки на карті, вміє вільно орієнтуватися та описати місцевість за картою;

3. Вміти скласти карти визначеної місцевості;

4. Вміти користуватися компасом, визначати азимут, напрямок руху;

5. Вміти визначати своє місцезнаходження на місцевості вдень і вночі, на карті і без неї;

6. Вміти проводити виміри, визначати висоту, відстань, глибину за допомогою та без спеціальних приладів.

ПРИРОДНИЧІ ВМІЛОСТІ.

Природознавець.

1. Добре розбиратися в домашніх тваринах та домашніх улюбленцях.

2. Провести екскурсію в зоопарку чи на виставці.

3. Відвідати біологічний музей в своєму місті.

5. Провести лекцію на природничу тему.

Приятель природи

1.Мати багато літератури на природничу тему.

2.Часто приймати участь в скаутських мандрівках.

3. Розпізнати дерева по корі.

4.Знати історії про тварин чи про рослини і зможе розповісти.

5.Змогти поспостерігати за певними тваринами чи певними рослинами.

6. Знайти і принести до табору хоча б один слід тварини .

7. Знати пісні про тварин.

Погодознавець.

1. Зробити метеорологічну скриньку, яка має барометр. Додається до неї анемометр /вітрометр а також дощометр/ (останні два інструменти а також вологометр кандида до вмілості змайстровувати сам).

2. За допомогою метеорологічної скриньки в таборі або вдома:

– виконувати спостереження, висновки яких записує за допомогою графіків і знаків. Потім щовечора передбачувати погоду і наступного дня порівняти прогноз з погодою того дня;

– протягом дня спостерігати за виглядом неба: хмарністю- їх висоту і на що вони вказують;

– в таборі збирати характерні для краю погодні вказівки (назви вітрів, сигнали яких роблять звірі, а також місцеві повір”я про погоду).

3. Змогти зінтепретувати погодну інформацію з радіопрогнозу, а також погодної карти з телебачення або преси. Знати скелю Бофорта і її окреслення в погодних прогнозах.

Знавець лісу

1 Знати породи дерев своєї місцевості.

2. Вміти доглядати дерева

3. Вміти приготувати грунт для вирощування молодих дерев, знати як їх вирощувати.

4.Виготовувати і встановити будиночок для птахів.

5.Вміти визначити сухе і хворе дерево

6. Вміти безпечно вздиратися і спускатися з дерева.

7. Приймати участь в скаутських програмах по очистці лісу

8. Знати їстівні і отруйні рослини своєї місцевості (місця походу)

9.Вміти використовувати в їжу і для лікування корисні властивості рослин і грибів.

10. Зробити укриття з лісових матеріалів і провести у ньому ніч.

СПОРТИВНІ ВМІЛОСТІ

Роверист.

1. Вміти втримувати велосипед у доброму стані. Знати частини велосипеда й вміти їх утримувати у доброму стані. Продемонструвати:

– як направити пошкоджену камеру велосипеда,

– як намастити велосипед.

2. Продемонструвати добру їзду велосипедом і як всідати й зсідати з обидвох боків, оминати перешкоди, та як їхати тримаючи керму однією рукою.

3. Продемонструвати вміння прикріпити до велосипеда запакований наплечник і втримати рівновагу на обтяженому велосипеді.

4. Знати й застосувати в практиці основи гігієни й безпеки їзди велосипедом.

5. Знати приписи вуличного руху й дорожні знаки.

6. Користуючись картою, опрацювати план одноденної мандрівки велосипедом.

Замітка: велосипед слід показати при перевірці.

Легко атлетист.

  1. Подолати в дуже короткім часі біг проби дружини.

2. Переплисти 50 метрів довільним стилем (якщо немає лікарських протипоказань).

3. До- вибору:

– зійти по гладенькій линві на 2-3 метри.

– стати головою вниз.

– виконати тигрячий стрибок через обруч вміщений 1 метр над землею і зарахується йому правильний спуск.

– піднести скаута в такій самій вазі як він і перенесе його на відстань 100 метрів.

4. Покерувати ранковою гімнастикою в таборі.

5. Займатися легкою атлетикою в спортивній секції.

Боксер

1. Провести бій по боксу з партнером такої самої вагової категорії (2 раунди по 90 секунд).

2. Задемонструвати декілька головних прийомів і способи їх блокування.

Футболіст

1. Активно займатися футболом у вибраній футбольній секції

2. Регулярно приймати участь у футбольних змаганнях з вибраною секцією

3. Регулярно приймати участь у футбольних змаганнях зі своїм патрулем

4. Регулярно приймати участь у змаганнях на скаутському таборі

5. Прийняти участь не менше в 5 змаганнях.

6. Вміти набивати м“яча: ногою, коліном, стопою, головою не менше як 15 разів підряд.

7. Мати особисте футбольне спорядження: футбольна форма, м“яч, бутси.

8.Зорганізувати футбольні змагання на таборі.

Баскетболіст

1. Активно займатися баскетболом у вибраній секції

2. Регулярно приймати участь у змаганнях з вибраною секцією

3. Регулярно приймати участь у змаганнях зі своїм патрулем

4. Регулярно приймати участь у змаганнях на скаутському таборі

5. Прийняв участь не менше в 5 змаганнях.

6. Знати для чого служать баскетбольний кошик і знати прийоми які застосовуються під час гри.

7. Навчити скаутів свого патруля грати в баскетбол.

8. Мати особисте баскетбольне спорядження: форма, м“яч, бутси.

Волейболіст

1. Активно займатися волейболом у вибраній секції

2. Регулярно приймати участь у змаганнях з вибраною секцією

3. Регулярно приймати участь у змаганнях зі своїм патрулем

4. Регулярно приймати участь у змаганнях на скаутському таборі

5. Прийняти участь не менше в 5 змаганнях.

6. Знати для чого служать волейбольна сітка і знати прийоми які застосовуються під час гри.

7. Навчити скаутів свого патруля грати в волейбол.

8. Мати особисте волейбольне спорядження: форма, м“яч, бутси.

Олімпієць

1.Дотримуватися правил особистої гігієни на таборі.

2. Вміти провести руханку для інших скаутів .

3. Займатися спортом на таборі приймати участь в різноманітних змаганнях.

5. Щодня підтягуватися на перекладині не менше 12 раз.

6. Бігати не менше 3 км.

Плавець

1. Знати правила і засади безпеки, які стосуються місць для купання.

2. Переплисти 100 метрів довільним стилем протягом 110 секунд.

3. Переплисти 1000 метрів довільним стилем не лімітованим часом.

4. Змогти плисти напереміну щонайменше двома плавецькими стилями (найкраще класичним стилем і краулем)

5. Заглибитися на 2,5 метрів.

6. Скочити до води ногами донизу з висоти 3-х метрів.

7. Переплисти 10 метрів під водою, глибиною щонайменш 2-х метрів, старт з зануреної позиції.

Дзюдо

1 Мати зелений пояс з дзюдо

2 Провести бій з дзюдо з партнером такої самої вагової категорії (2 раунди по 90 секунд).

3 Задемонструвати декілька головних прийомів і способи їх блокування.

Їзда верхи

1 Змогти осідлати коня і їздити на ньому принаймі трьома стилями, проїхати на ньому не менше 5 км. в урізноманітненому терені.

2 Змогти нагодувати і напоїти коня. Знати який харчовий раціон.

3 Змогти почистити коня і знати які способи чищення.

4 Змогти протерти кінські копита.

МИСТЕЦЬКІ ВМІЛОСТІ

Співак

1. Навчити патруль нової пісеньки, допоможе показати ритм і диригувати хором.

2. Мати пісенник з піснями на різні моменти скаутського життя: урочистості, вогнища, мандрівки.

3. Вивчити ноти однієї пісеньки або канону і навчить його співати патруль.

4. Заспівати сам з пам”яті 15 пісеньок різного роду з репертуару патруля (всі куплети).

5. Попровадити в патрулі спів 3 пісеньок звертаючи увагу на докладність.

6. Попровадити спів на Святій Месі (Службі Божій)

Танцівник

1. Відвідувати регулярно танцювальний гурток (чи танцювальну школу) вже 6 років.

2. Знати і навчити свій патруль танцювати кількома стилями.

3. Приймати участь у вечірках дружини, виконує танцювальні номери.

4. Вміти затанцювати: гопак, вальс, самбу, фокстрот, навчить свого приятеля танцювати одним із цих стилей.

Писанкар

1. Розповісти про звичаї пов“язані з писанками.

2. Розповісти дві великодні легенди, пов“язані з писанням писанок.

3. Розповісти про походження писанок та символіку, зв“язану з яйцем і орнаментом.

4. Пояснити значення бодай вісьмох символів. Пояснити різні техніки писання писанок.

5. Пояснити п“ять способів розділювання яйця.

6. Виконати власноручно хоча б шість писанок і пояснити спосіб, яким вони були виконані.

7. Виказатися колекцією писанкових узорів та знати, з яких українських областей вони походять.

Художник

1. Відвідувати художню школу протягом 2-х років

2. Вміти малювати фарбами, фломастерами, олівцями.

3. Змогти намалювати на таборі людей, скаутів, рослини, тварини.

4. Змогти змалювати натюрморт, або намалювати портрет.

5. Намалювати протягом цілого табору декілька малюнків на довільну тему.

6. Знати стилі малярські

Ведучий Забави

1. Знати не менше 5 ігор і 20 пісень. (Виключаються пісні – російськомовні, попсові, нецензурні, шароварні, націоналістичні).

2. Змогти навчити пісень інших скаутів.

3. Допомогти у проведенні Скаутської ватри на таборі.

4. Зуміти зорганізувати сценку під час скаутської Ватри або повноцінну виставу.

Актор

1. Регулярно тренуватися для здобуття кращого вміння панування через: гімнастику, танець, пантоміму або експресію., над своїм тілом та своїм голосом через дикцію і спів.

2. Представити 5 хвилинну блискавичну пантоміму імпровізуючи на задану тему.

3. Створити сценічну постать виконуючи необхідні реквізити до тієї ролі.

4. Охарактеризувати обличчя до окресленої ролі.

5. Заграти роль в театральному мистецтві або в хорі під час святкувань Дружини або табору.

Журналіст

1. Знати види засобів масової інформації, визначити найбільш придатні з них для патруля та організації;

2. Знати, як вести щоденник патруля;

3. Знати, які матеріали повинні бути в газеті, інформаційному листку, стіннівці патруля та організації, вміти правильно їх розмістити;

4. Знати та вміти розподілити обов”язки серед випускаючих газету;

5. Знати, що таке інтерв”ю, для чого і як воно береться;

6. Вміти цікаво оформити газету, подати матеріал, виділити рубрики за допомогою кольорового паперу, аплікацій, розміщення;

7. Організувати випуск газети, інформаційного листка патруля чи організації, або випустити газету до однієї їз справ ОУС.

Фото

1. Знати будову фотоплівки та фотопаперу;

2. Знати принцип появи зображення на плівці та папері;

3. Вміти вибирати плівку та папір за їх якостями для різних фотографій;

4. Вміти пояснити, як влаштований фотоапарат та об”єктив, складові частини;

5. Знати, як визначається витримка та діафрагма, наводка на різкість.

Колекціонер

1. Колекціонувати, До- вибору:

– Гроші різних країн;

– Солдатики;

– Значки;

– Однострої;

– Часописи;

– Нашивки;

– Годинники;

– Та інші цінні речі.

2. Змогти пояснити їхню історію і призначення.

3. Колекціонувати протягом довгого часу.

4. Змогти написати письмовий проект на тему власної колекції.

5. Змогти зробити музей зі своєї колекції.

6. Представити свою колекції (зібрання) всій Дружині та своїм приятелям.

7. Зібрати цікавий матеріал про інші колекції.

Філателіст

  1. Мати не менше як 100 марок різних країн Світу.

2. Розсортувати марки по певним категоріям (природничі, мистецькі, військові, архітектурні, релігійні, історичні).

3. Представити своє зібрання Дружині.

4. Змогти роз“яснити історію виникнення марки і як вона з“явилася в зібранні.

5. Змогти написати письмовий проект на тему власного зібрання марок.

6. Мати альбом для марок.

7. Збирати марки принаймі не менше як 3 роки.

РЕЛІГІЙНІ ВМІЛОСТІ

Лектор

1. Змогти читати голосно і виразно без мікрофону, дотримуючись засад дикції та інтонації.

2. Змогти продекламувати текст з Святого Письма /по швидкому студіюванню/ поволі з потрібною інтонацією.

3. Мати загальні поняття на тематику Слова Божого, Святого Письма, Божого натхнення, стосунку Старого Завіту до Нового /Попросити священника про коротку католицьку брошурку на цю тематику/.

4. Мати звичай частого читання і розважання фрагментів Святого Письма, передовсім Євангелії.

Міністрант Вівтаря

1. Вимінити принаймі двох покровителів Літургічної Служби. Знати життєпис одного з них.

2. Задбати про свій чистий вигляд під час служби перед вівтарем.

3. Знати символіку постав під час Служби Божої та набоженств.

4. Змогти попровадити ранкову і вечірню молитву в своєму патрулі, як також інші молитви напротязі дня / молитва перед і після їжі, Ангел Господній ітд…/

5. Змогти подбати про співи стосовно до Літургічного періоду року і спомину дня.

6. Приготувати з патрулем чування з нагоди Різдва Христового, Великого Посту або Пасхальної Вігілії.

7. Вияснити значення постав: Сидіння, Стояння і клякання, знаку миру.

8. Вияснити сенс Частин Служби Божої. Роз”яснити чим є Служба Божа як Євхаристійна Жертва.

Міністрант Світла

1. Змогти приготувати лдітургічні шати а також літургічне спорядження до Служби Божої, як і також хостію і вино до консекрації.

2. Змогти приготувати вівтар до Служби Божої в таборіа також заопікуватися переносною захристією.

3. Змогти одягти священника або диякона до літургії.

4. Змогти відповідати на візвання літургічне вголос по – латині а також в одному або в двох сучасних мовах.

5. Знати символіку свіч, що йдуть разом з хрестом /не мають вони іншої ролі в літургії/ Змогти служити до Служби Божої зі свічкою.

6. Знати символіку окадження. Роз”яснити значення. Змогти розпалити кадильницю, служити з нею до Служби Божої і окаджувати.

7. Знати періоди Літургічного року а також великі свята протягом року. Знати який літургічний колір відповідає кожному періодові.

8. Навчити інших скаутів служити до Служби Божої.

9. Вияснити своєму патрулю значення Служби Божої а також її частин.

ВМІЛОСТІ ДОМАШНЬОЇ ЗАРАДНОСТИ

Садівник

1. Вміти посадити дерево, заопікується ним і прищепить так, щоб почало плодоносити.

2. Вміти отримати саджанець і прищепити дерево.

3. Дозволити плодові з дерева достигнути в пластиковій упаковці або в флязі.

Городник

1. Приготувати заглибину і посадить в ній 8 видів овочів або рослин. Зробити посів. Пересадити рослини.

2. Вносити регулярний внесок в утриманні приватної або громадської ділянки.

3. Оберігати город перед загрозою: Шкідниками, бур”янами, комазами або звірятами, не зловживаючи хімічними засобами.

4. Зібрати овочі або рослини і приготує з низ страви (напр. салатки…)

Бджільник.

1. Створити малий вулик, згідно з місцевими потребами і правилами. Покерувати експлуатацією з роєм в рамці і рухомими підкладками.

2. Знати харчові потреби бджіл і в разі потреби змогти їм забезпечити харчуванням.

3. Вміти делікатно піддимити бджіл, зібрати мед і віск а також заопікуватися роєм (запевнить охорону перед зимою і шкідниками, та ізоляцію і харчування).

4. Дотримуватися всіх засобів безпеки для охорони людей і звірів перед укусами.

Кравець.

1. Вміти зняти мірки.

2. Вміти користуватися викроєм.

3. Викроїти, примірити і випрасувати.

4. Досконало послуговуватися маминою швейною машинкою.

5. Виконати щось до помешкання (підстилкою на ліжко, заслону…)

6. Зробити на шпицях светер до однострою.

Догляд за дітьми- Няньчар.

1. Постійно протягом принаймі 2-х років займатися доглядом за дітьми, або принаймі за однією.

2. Вміти доглядати за групою дітей, залишатися принаймі один раз доглядати на 5 годин часу.

3. Знати правила догляду за дитиною і змогти навчити свого приятеля.

4. Навчитися варити їжу для малої дитини.

ВМІЛОСТІ СУСПІЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Самаритянин.

1. Прийняти бездоганну участь в харитативних заходах Організації Українських Скаутів.

2. Прийняти участь у Прощі в якості учасника технічної служби (Білої Служби), або служби порядку чи охорони.

3. Взяти під опіку принаймі одну дитину, що її потребує або людину похилого віку.

4. Знати відповідний розділ з Біблії, про Доброго Самарянина.

5. Бути корисним під час прощі або парафіяльного відпусту

Біла Служба.

Ця вмілість може здобуватися щороку.

1. Бездоганно приймати участь у Білій Службі під час прощі чи візиту Папи Римського.

2. Вміти бути корисним під час прощі або парафіяльного відпусту.

ІСТОРИКО – КРАЄЗНАВЧІ ВМІЛОСТІ.

Знавець історії.

1. Мати з історії України та Світу добрі оцінки.

2. Приймати участь в конкурсах та олімпіадах з Історії України та Світу, як шкільних так і Організації.

3. Захистити вибраний проект з Історії України або історії Скаутінгу.

4. Провести гутірку зі скаутами Дружини на вибрану тему з Історії України, на вибір:

– Давні цивілізації на території України

– Скіфські племена

– Заснування Києва

– Хрещення України- Руси

– Історія Київської Руси

– Галицька Держава

– Запоріжська Січ

– Українське Козацтво

– Берестейська Унія

– Тарас Григорович Шевченко

– Злуки Українських земель

– Українське Січове Стрілецтво

– Західно- Українська Народна Республіка

– Листопадовий Чин та інші події…

5. Провести гутірку з історії скаутінгу.

Краєзнавець

1. Побувати в десяти визначних місцях України, або країни постійного перебування.

ОУС в Україні –

Наприклад: Гора Маківка- Гора Захар Беркут- Гора Ключ- Чортові Скелі- Унівський Монастир- Зашків- Крехівський монастир- Софія Київська- Києво-Печерська Лавра- Звенигород.

2. Побувати на мандрівках разом з Українською Скаутською Організацією не менше як 4-х найвідоміших монастирях України.

3. Знати про визначні місця в Україні: Острів Хортиця, Унівський монастир, Личаківський цвинтар, Гора Маківка, гора Ключ, гора Захар- Беркута, Звенигород, Софія Київська, Крехівський монастир, Зарваниця, Бердичівська обитель, Летичівський монастир, Києво- Печерська Лавра, Підгорецький замок, Олеський замок, Свіржський замок ітд…

4. Разом зі скаутами ОУС здійснювати мандрівки до визначних місць України.

5. Знати докладно всі визначні місця свого міста: (для скаутів Львова – всі визначні місця міста: Личаківський та Янівський цвинтар, Меморіал Орлят та Української Галицької Армії, Латинська Катедра, Собор Святого Юрія, Вірменський Собор, пам”ятник Данила Галицького, Медові Печери, Високий Замок, Лиса гора, ітд…)

6. Знати історичні українські землі: Галичину, Волинь, Покуття, Полісся, Слобожанщину, Бойківщину, Гуцульщину, Пряшівщину, Буковину, Бесарабію, Закарпаття, Белзщину, Підляшшя ітд… Зможе показати ці землі на мапі (карті).

7. Захистити Проект “Основні Церкви в Україні” або проект “Архітектурні пам”ятки мого міста”.

8. Змогти показати на карті України визначні міста пов”язані з Історією України.

Скаутське побратимство.

1. Говорити щонайменше двома сучасними мовами не рахуючи рідної.

2. Приготувати мандрівку (трасу, вилазку, контакти на місці), дбає за її перебігом і провадить книжку під час подорожі зі шкіцами, ілюстраціями, фотознимками.

3. Створити скаутський мінілексикон, що об”єднує як лексикон рідною мовою, так і європейськими.

4. Зоорганізувати зустріч- братання поміж власним патрулем так і патрулем із-за кордону.

5. Приготувати для свого патруля інформацію на тему вибраної країни у формі виставки з таблицями, аудіовізуальної інформації, плакатами, газетки, або у формі прес- конференції.

6. Регулярно отримувати і читати перегляд скаутської преси закордонних організацій.

7. Написати статтю до іншомовного скаутського видання або вислати фотографію свого патруля.

8. Знати і навчити свого патруля трьом іншомовним пісенькам.

Українознавець.

1. Приймати участь у міроприємствах пов”язаних з історією і культурою України.

2. Захистити проект “Культура і побут України”.

3. Знати види українських писанок, історію виникнення і де вони розповсюджуються.

4. Вміти говорити і писати по- українському правильно.

5. Зібрати колекцію вишиванок і глечиків з місць їх вироблення. Знати місця де вони виготовляються. Назбирати не менше як 20 вишиванок і 20 глечиків. Зробити домашній музей. Змогти провести екскурсію.

6. Листуватися з українцями з-закордону. Мати фотографії їхнього побуту. Змогти провести ознайомлення з друзями.

7. Мати збірник патріотичних пісень: Козацьких, повстанських та народних. Знати не менше як 20 з них напам”ять, змогти навчити їх інших своїх скаутів.

8. Змогти провести лекцію на тему “Рідний Край”.

9. Привести на збір особу, що займається етнографією, фолкльором або українознавством, зможе провести зустріч.

Львовознавець.

1. Знати де знаходяться більшість важливих архітектурних споруд Львова.

2. Провести екскурсію по Львову протягом одного дня.

3. Відвідати всі львівські музеї.

4. Знати докладно історію Львова. Визначних постатей. Провести лекцію на тему історії Львова.

5. Знати львівську геральдику, знати її походження.

6. Захистити проект на тему “Історія Львова” або “Архітектура Львова”.

7. Створити колекцію поштових листівок з зображенням Львова.

8. Познайомити своїх гостей з містом.

9. Знати історію і походження більшості важливих архітектурних пам”яток:

Латинського Катедрального Собору;

Собору Святого Юра;

костелу Святого Антонія;

Преображенської Церкви;

костелу Святого Івана Хрестителя;

Бернардинського монастиря;

Львівської Ратуші ітд…

Знавець Трипілля

1. Прийняти участь в лекціях або гутірках про Трипільську культуру

2.Прийняти активну участь у вікторинах присвячених Трипільській культурі.

3. Мати літературу присвячену Трипільській культурі і використовувати її.

4. Знати детально про: Походження трипільців, господарство трипільців, вірування трипільців, житла трипільців.

5. Підготувати проект по Трипільській культурі.

6. За допомогою літератури складе хронологія розвитку трипільців.

7. Провести гутірку для Дружини або принаймі для патруля присвячену Трипільській культурі.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: