ІГРИ В ПРИМІЩЕННІ-ЗБІРНИК

ІГРИ В ПРИМІЩЕННІ

Розвиваючих кімнатних ігор є велика кількість, але, на жаль вони легко забуваються. Крім того, не всі дитячі ігри підходять для розвідників, т.к. є ігри, мета яких тільки вбити час. Ігри – ж для розвідників мають на меті не тільки час проводження, але також і розвиток в них відомих якостей та здібностей. Нижче наведені гри розраховані, головним чином, для розвідників у віці 11-15 років, але багато з них цілком підходять також для хлопців у віці вовченят.
Інші – ж цілком придатні для старшого віку. Опис більшості ігор дано в короткому викладі, т.к. для керівника важливо знати ідею гри, а техніку проведення її, він завжди зможе розробити сам, в залежності від обставин + вік та кількість дітей, розмір приміщення, наявна меблі. Само собою зрозуміло, що деякі з цих. ігор можуть бути проведені і поза приміщенням. При деяких іграх буває бажано, щоб керівник провів гру в перший раз з невеликою кількістю хлопців, тому що тоді легше розробити техніку проведення гри і, якщо виявиться необхідним, ввести потрібні зміни. Успіх гри (наскільки гра сподобається граючим) часто залежить саме від того, як вона була проведена.

Сподіваюся, що цей короткий збірник кімнатних ігор допоможе керівникам в їх роботі з хлопцями в приміщенні.

СКАУТСЬКА ГРА КІМА

Скаутська гра Кіма є найстарішою скаутською грою і вона відома скаута всіх національностей; Чи є керівник, який не знає цю гру і який не проводив її в роботі з хлопцями. Але мережа причини, які змушують детально зупинитися на цій грі. Справа в тому, що не всі керівники дотримуються одних і тих же норм при проведенні гри Кіма. Гра Кіма має на меті з’ясувати який пам’яттю володіють розвідники, і так само розвиток у них пам’яті, уважності і спостережливості.
Скауту дають певний час розглядати певну кількість різних предметів. Потім він повинен назвати, які предмети були, тобто які предмети він запам’ятав. Само собою зрозуміло, що кількість предметів і час, дана для разглядиваніе грають вирішальну роль. Якщо кількість предметів рознос, то дуже важко порівнювати результати, досягнуті різними розвідниками. В самом деле: один розвідник з 24 предметів запам’ятав 17, а друга з 18 предметів – 14. Хто з них має кращу пам’яттю? Оцінка та порівняння стануть ще більш важкими, якщо час, дане на разглядиваніе, так само буде різний. Тому дуже бажано, щоб як кількість предметів, так і час, даний для спостереження, були однакові при проведенні гри Кіма в різних загонах і дружинам. Це бажано так само й тому, що в зустрічах з іноземними скаутами при цій же грі ми зіткнемося з прийнятими нормами. Звичайні норми при грі Кіма такі: кількість предметів • 24, час огляду – рівно одна хвилина. Оцінка при грі Кіма буває різна, але найчастіше прийнята наступна: з 24 предметів запам’ятав 15 – незадовільно, від 15 до 17 – задовільно. від 18 до 20 – добре, від 21 до 23 – відмінно, всі 24 предмета – феноменальна намять.
Мені особисто відомий тільки один випадок, коли скаут запам’ятав всі 24 предмета. Також тільки один раз на моїй пам’яті названо було 23 предмета. Звичайно, при серйозної постановці гри Кіма, тобто коли підбір предметів був ретельно проведений, і суворо дотримувалися умови гри. Бажано, щоб розвідники володіли гарною пам’яттю, тобто запам’ятали не менше 18 предметів. У всякому випадку, якщо всі розвідники володіють гарною пам’яттю, то можна проводити гру Кіма з ними рідко, тобто один-два рази на протязі року. Поки ж це не досягнуто, бажано проводити її в цілях розвитку пам’яті розвідників. Я особисто проводжу гру Кіма з починаючими розвідниками 6 разів протягом року, тобто одна гра кожні два місяці. При цьому можна добре спостерігати як прогресує розвиток пам’яті у кожного розвідника. Класичний спосіб проведення гри Кіма наступний: керівник розкладає на столі 24 предмета і потім накриває їх хусткою або великим аркушем паперу.

Предмети треба розкласти так, щоб кожен з них був добре видно, тобто щоб один предмет не накривав і навіть не торкався іншого предмету. Після цього, призиваються в приміщення але одному розвіднику. Той входить у кімнату, підходить до столу й зупиняється перед ним. Керівник говорить розвіднику, що від нього вимагається. Потім керівник, зауваживши час але годинах, знімає хустку, що закриває предмети. Рівно через одну хвилину він командує розвіднику “кругом” або “відхилите”. Скаут, повернувшись спиною до столу, дивиться які речі лежать на столі. керівник відкладає названі предмети в сторону. Час для відповіді спочатку дається необмежену – поки розвідник скаже, що більше не пам’ятає. З більш досвідченими скаутами – час на відповідь 5 хвилин. Цей спосіб проведення гри Кіма – самий правильний. Так як в приміщенні знаходиться тільки один розвідник і керівник, то скаут не відволікається і повністю використовує дану йому хвилину на запам’ятовування предметів. Цей спосіб забирає досить багато часу, оскільки розвідники входять але одному, і після кожного треба знову розкласти предмети. Тому іноді проводять гру відразу з усіма розвідниками.
Після того, як предмети розкладені на столі й покриті хусткою, всі розвідники призиваються в кімнату і стають навколо столу. Коли вони заспокоїлися, керівник знімає хустку. По закінченні однієї хвилини він знову закриває предмети хусткою. Після цього кожен розвідник пише на аркуші паперу, які предмети він запам’ятав. Стежити, щоб вони списували, для чого розсадили подальше одного від іншого.

МІЖГРУПОВА ГРА КІМА

Грають не окремі скаути, а ціла група. Проводиться гра так само як і в попередньому випадку, але після того, як предмети снопа закриті хусткою, скаути допомагають одіі другому запамятати, які предмети були на столі. Один доповнює іншого. Найкраще, якщо кожен розвідник пише на аркуші паперу, які предмети він запам’ятав, як і в індивідуальній грі Кіма. Потім вони беруть за основу записку того, хто запам’ятав (записав) больше всех и приписують до неї відсутні там предмети зі списків інших розвідників,

У лідер у скаутській грі Кіма вельми не рідко, що група запам’ятовує всі 24 предмета. Це цілком зрозуміло – що забув один скаут, то запам’ятав інший. У 1949 р. в місті Г. були проведені невеликі міжнародні скаутських змагання, про яких брали участь скаути п’яти національностей. У числі змагань, була так само звеновая гра Кіма. Ланка російських розвідників назвало 23 предмета, але виявилося на третьому місці, тому що дві ланки змогли назвати всі 24 предмета.

НЕСПОДІВАНА ГРА КІМА

Після того, як скаути вже багато разів грали в гру Кіма, можна провести її без попередження. Мета – скаути завжди повинні бути спостережними. Під час бесіди зі скаутами, керівник виймає зі своїх кишень різні речі, і кладе їх на стіл. Він, як – би шукає в кишенях какой-то предмет – ніж окуляри, гумку. Знайшовши потрібний предмет, він ховає всі предмети в кишені, і тоді запитує скаутів, які предмети були викладені на стіл. Можна проводити і як індивідуальну і як групову гру.

КІМ НА ТАБЛИЦІ

Цей вид скаутської гри Кіма має цілий привчити розвідників не тільки запам’ятати предмети, але так само їх розташування. Малюється таблиця, що складається з 24 клітин (6х4). У дванадцяти довільно (без будь-якої системи) обраних клітинах розташовані 12 предметів – по одному предмету і кожній клітині. Розвідник отримує одну хвилину на розглядання цієї таблиці. Потім він повинен сказати, які предмети були на таблиці і в якій клітині був кожен предмет. Найкраще, якщо він на папірці намалюють таку ж таблицю і напише назви предметів у відповідних клітинах.

Такі маленькі таблиці можна заготовити заздалегідь, і порожніми перед грою видати розвідникам.

Оцінка: за кожен предмет, який запам’ятав – 1 пункт, якщо предмет помістив в правильній клітині – 2 пункти. Таким чином і в цьому варіанті гри розвідник може зібрати 24 пункту – якщо він запам’ятає всі 12 предметів, і всі їхні розташує і правильних клітинах.

У цій скаутської грі Кіма можуть бути різні варіанти:

1. В 12 клітинах листя 12 сортів,

2. 12 різних вузлів,

3. 12 різних геометричних фігур,

4. 12 клітин закрашены і різні кольори,

5. 12 слів.

На цьому можна закінчити опис гри Кіма в різних її видах.

ІГРИ НА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

ТРИ ЗМІНИ В ОДЯГУ

Один скаут виходить і стає перед іншими, щоб ті могли його уважно оглянути. Час на огляд за умовою – до 5 хвилин. Потім він іде з приміщення і виробляє і своїй одязі будь-які три мало помітних зміни: відриває гудзик, розв’язує шнурок у черевика, злегка завертивает рукав у сорочки, з кишені висовуєте куточок хустки, зсуває хустку на бік, кільце Хустка спускається нижче. перевертає пояс у штанів і т.д. Зробивши три зміни в одязі він повертається в приміщення. Кожен зі скаутів повинен написати, або тихо сказати, які зміни зроблені.

СПРАВЖНІЙ І ФАЛЬШИВИЙ КОМАНДИР

Скаути побудовані в одну шеренгу. Керівник віддає різні команди: “Підняти праву руку”, “Підняти ліву руку”, “Опустити ліву руку”, “Струнко”, “спочинь” і т.д. Поруч з керівником коштує один скаут, який, наслідуючи голосу керівника, так само віддає команди. Не виконувати накази фальшивого командира!
Другий раз грати, коли обидва командира скаути – один справжній командир, а інший помилковий. Вони стоять ззаду ладу, так що скаути їх не бачать, але визначають по голосу, хто командує.

ЗМАГАННЯ ЛІТЕР

Гра.На аркушах паперу намалювати букви.Ці аркуші прикрипити до спини учасників.Один учвасник має дізнатись букву котра на спині другого учасника.

ТРИ СЛОВА

Гра,що полягає на наступному:розділитись по дві особи,кожна пара отримує по три слова ,що мусить зобразити у формі сценки,а глядачі повинні дізнатись ,що це за слово,ось кілька слів:слово,фільм,театр,доброта,тепло,зима,річка,закон,право, знання,вітер,дощ,погода,гра,мишка,компютер,щастя,роздуми,кмітливий,винахідливий ітп

Інтелектуальні ігри

“РИМУВАННЯ

4 і більше учасників.

Певні слова мають дуже мало рим.

Варто підібрати 5 – 6 не дуже складних.

Завдання: кожен гравець мусить придумати якнайбільше рим до заданих слів Переміг той, хто придумав найбільше і вчасно закінчив писати.

Заборонено: дописувати слова після закінчення виділеного часу.

Варіант: *

за допомогою вигаданих рим написати вірш на задану ведучим тематику (кохання, навчання, улюблений фільм …)

“ПИСАННЯ ТЕЛЕГРАМИ

4 і більше учасників.

Завдання: написати телеграму з 5 слів про важливу подію, яка сталася із гравцем

(виграв 10000000 в лотерею; вітає всіх родичів, яких багато, з Новим Роком; … Чим конкрентіша і більша тема, тим краще).

Варіант:

Якщо це вдалось, варто зменшити кількість слів.

Примітка: варто обмежити гравців в часі.

“ПАНТОМІМА

4 і більше учасників.

Завдання: за допомогою пантоміми показати приказку або прислівя таким чином, щоб інші учасники гри здогадались, про що йдеться.

Примітка: гра в часі не обмежується. Якщо гравець не в стані донест до глядачів значення одної приказки, можна спробувати іншу приказку або іншого гравця.

Варіант:

Простіше використовувати не приказки, а іменники з “насиченим” значенням телевізор, Термінатор, ефір …)

“СПОРТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

7 і більше учасників.

Завдання: гравець мусить дізнатися, що сталося з людьми в кімнаті за час його відсутності. Він може запитати кожного з присутніх тільки раз будь – яке питання.

Примітка: Перший гравець спеціально відповідає невпопад, а всі решту – на запитання до попереднього учасника.

Приклад:

Гравець: Ви хвор1: Справді, дуже смачно!

Гравець: Ви недочуваєте?

2: Ні, я не хворий!

Гравець: У вас проблеми з роботою?

3: Та все я прекрасно чую

“ЛЮДИНА – ТВАРИНА”

7 і більше учасників.

За час відсутності гравця всі присутні домовляються про те, “хто буде ким” ( визначають, хто із гравців асоціює себе або когось із якоюсь твариною або птахом )

Коли гравець заходить, йому кажуть, наприклад, “орел”.

Завдання: дізнатись, з ким із присутніх асоціюють орла решту гравців.

“КІНЕЦЬ СВІТУ”

Завдання: уявити, що завтра наша планета мусить зіткнутися з метеоритом і пропасти з зоряних мап, а ти, тобто учасник – власник єдиного міжпланетного корабля, який може вмістити, нажаль, лише 7 людей. Потрібно виписати на листку паперу всі 7 кандидатур.

Примітка: час варто обмежити.

“ПОВІТРЯНА КУЛЯ”

(тонучий корабель, інша безвихідна ситуація)

Кожному із гравців загрожує нагла смерть – вибуття з гри, якщо його за борт. Кожен мусить знайти причини, чому саме він повинен залишитись в живих.

Кого викинути учасники вирішують голосуванням.

Завдання: залишитись живим якнайдовше.

Примітка: в цій грі активну участь мусить брати ведучий ( підбадьорювання учаників, ініціювання голосування, підбиття підсумків).

Гра продовжується доти, доки не залишаться тільки двоє.

About these ads

Напишіть відгук

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Змінити )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Змінити )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Змінити )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Змінити )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d блогерам подобається це: